ישיבת הקבינט מתכנסת לדיון חירום; המחבל טרם נתפס

איתי גדסי 1 Comment on ישיבת הקבינט מתכנסת לדיון חירום; המחבל טרם נתפס

בשעה זו מתכנסת ישיבת הקבינט המדיני בטחוני לדיון במצב הבטחוני ביהודה ושומרון בעקבות הפיגוע הקשה וירי הטילים ביום חמישי האחרון לתל אביב | נתניהו: "בעיצומו של מרדף אחר המפגעים"

ישיבת קבינט בממשלה הקודמת צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעה הקרובה תתכנס ישיבת הקבינט המדיני בטחוני לדיון חירום בעקבות הפיגוע המתגלגל בצומת אריאל וגיתי אבישר הבוקר, בו נרצח אזרח ונפצעו שניים נוספים. המחבל טרם נתפס וברחבי יהודה ושומרון הוקמו מחסומים רבים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בישיבת הממשלה: "אנחנו בעיצומו של מרדף אחר המפגעים בשני מוקדים באזור אריאל. אני מחזק את ידיהם של חיילי צה"ל, השב"כ וכוחות הביטחון שרודפים אחר המפגעים. אני בטוח שהם ילכדו אותם ונמצה איתם את הדין כפי שעשינו בכל המקרים האחרונים".

באש לירי הטילים ביום חמישי האחרון: "ישראל רואה בחומרה רבה את השיגור של רקטות מרצועת עזה לעברנו בסוף השבוע. החמאס נושא באחריות לכל התקפה מרצועת עזה, גם כשמדובר בירי מכוון וגם כשמדובר בירי בטעות. לכן הוריתי לתקוף מאה מטרות טרור של חמאס, וצה"ל הנחית עליהם מכה קשה. במידת הצורך נעצים את התקיפות הללו ככל שיידרש, כדי להמשיך להבטיח את השקט לאזרחי ישראל".

על הביקורים המדיניים שיתרחשו השבוע, אמר נתניהו: "השבוע יגיע לישראל מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו. אני אדון עמו במאמצים שלנו למנוע התבססות צבאית של איראן בסוריה, ומעל לכל, נדון במאמצים למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני. אני אפגש עמו גם יחד עם נשיא קפריסין וראש ממשלת יוון כדי לקדם את הנחת צינור הגז שיעבור מישראל לאירופה. הדבר יביא להכנסות עצומות לקופת המדינה שיופנו לרווחת אזרחי ישראל".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    זאת לא תמונה מישיבת קבינט
    ראוי לכלי תקשורת שמכבד את עצמו לדייק גם אם מדובר בזוטות